joi, 9 martie 2017

Activitatea in grup

E primavara.
Calin isi  asteapta  sora la scoala.Voiau sa mearga la scoala. S-a intalnit cu Mara si  Marcel.
Calin a spus:
- Buna dimineata,Mara si Marcel.
-Buna dimineata a spus  sora  lui  Calin .
-Buna dimineata  ,Calin !- aspus   Mara si Marcel in cor.
-Ti  -ai adus  copacul Calin? spuse Mara.
-Da , l-am adus  Este de mesteaca.Dar  tu, Mara?
-Eu    am  adus un  merisor.
-Eu am adus un  prunisor .spune Marcel.
Clopotelul a sunat si  copiii au  intrat in  clasa.Doamna invatatoare ne  atreaba:
-V-ati cumparat un copac?
-Da-a-a-a!! au spus  elevii in  cor.
-Bine , haideti  sa  mergem   afara.
Copiii cu  doamna invatatoare  au  mers in   curtea scoliu.
-Copii,aveti grija  cum  plantati  copacelul.
Calin a plantat  copacelul  unde  era  soare  si   bine.
-Bine Calin,  spuse  doamna.Nu  e bine Miruna. Nu face  groapa  mai  mare   decat  radacina  cu rame.
A venit tocmai acum si  primarul orasului.S-a uitat la toti  cum  au  plantat copaceii si a spus:
-Calin, ai castigat  concursul!!
Primarul i-a daruit o medalie si Calin i-a  aratat un  afis,,MICUL  ECOLOGIST".Calin si sora lui s-au  dus acasa  singuri.
Pairitii  au  pus masa .Dupa-amiaza Calin  cu  familia lui  s-au  dus  in parc ca sa demonstruze Calin ca  poata  fi  un mic  egologist

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu